close

 

Lucy_Rose.jpg

 

I'm coming back for you (Back for you)
Nebraska calls my name (It calls my name)
我為了你回去
內布拉斯加州正呼喚我的名字
The harvest of my love (Of my love)
充滿愛的收穫
The green has turned to gray
綠地將建築成一片塵灰

And I'm walking on thin ice
To find who I really am
為了找尋真實自我的自己
正步行於寒冰

The path, it moves
It shouts I'm alive
我踩著的道路
它轉變了
它喧囂著
回應了我的存在

I'm here so close
With you, I'm alive
此刻與你靠近
我感受我的生命

I hope it's not too late (Not too late)
我希望一切不會太遲
The sound that tends to stop (It beck ons me)
熱鬧的聲響似乎要快停止了
The buildings grew too tall (Grew  too tall)
大廈高聳入天
The beauty of  the shade
蔭下它們的優美

And I'm walking on thin ice
To find who I really am
為了找尋真實自我的自己
正步行於寒冰

The path, it moves
It shouts I'm alive
我踩著的道路
它轉變了
它喧囂著
回應了我的存在

I'm here so close
With you, I'm alive
此刻與你靠近
我感受我的生命

I coming back for...
I hope it's not too late
我正要回歸最初的自己
希望這一切不會太遲

The path, it moves
It shouts I'm alive
I'm here so close
With you, I'm alive
The path, it moves
It shouts I'm alive
I'm here so close
With you, I'm alive
我踩著的道路
它轉變了
它喧囂著
回應了我的存在
此刻與你靠近
我感受我的生命

And I'm walking on thin ice
To find who I really am
我將履向薄冰
即便充滿危險也要追尋真實的自己

And I'm staring at my feet
I left my heart in this land
自從踏出的第一步開始
依循心中的聲音
擁抱這塊大地

 

翻譯/Therese Xuan

 

arrow
arrow

    幸村 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()