close

"New Ways"

Washed out brain
I have a dirty mind
麻木的心思和骯髒的心理
Oh, I need, I need new ways
To waste my time
I need new ways
我需要一個方式去消磨時間

Washed out brain
I live alone, alone, alone
孤身一人活得如此疲累
Washed out face
Keep me inside, I need new ways
面容憔悴的看著自己
To waste my time
I need, I need new ways
我想我需要嶄新的開始

I'm trying to get out
我試著逃離
Find a subtle way out
尋找改變的關鍵
Not just cross myself out
而不是否定自己
Not just disappear
而不是人間蒸發

I'm trying to get out
我試著擺脫
Find a subtle way out
運用巧妙的方式
Not just cross myself out
而不是把自己完全抹滅
Not just disappear
而不是讓自己消失

I've been trying to stay out
無時無刻試著避開
But there's something in you
但你就是所有羈絆
I can't be without
無法排出心思無法漠視
I just need it here
我需要那改變的方式


New ways 在這裡
https://youtu.be/LZa5KKfqHtA

發現錯誤歡迎指教~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    幸村 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()